سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سوالات رایج در مورد پک ترحیم راگاپک



  1. برای سفارش پک مراسم ختم یا ترحیم ، چند روز قبل باید ثبت سفارش کنیم ؟   جهت ثبت سفارش پک ترحیم ، بهتر است یک یا دو روز قبل هماهنگ بفرمائید .
  2. آیا شما برای مراسمات همچون مراسم شادی و یا جلسه دفاعیه  ، پک جداگانه دارید؟  بله . راگاپک تهیه انواع پک پذیرایی اعم از پک همایش و سمینار ، پک دفاعیه ، پک مهد کودک ، پک صبحانه و پک عصرانه و همچنین پک های مناسبتی همچون پک افطاری و پک سحری را نیز انجام میدهد .
  3. آیا امکان تغییر در نوع و تعداد میوه و یا نوع کیک و آبمیوه و … در پک وجود دارد ؟  بله. شما می توانید پک را به صورت کاملا سفارشی انتخاب نمائید .
  4. آیا امکان ارسال پک پذیرایی ترحیم در همان روز وجود دارد؟ بله . اگر در همان روز قصد دارید پک تهیه کنید می بایستی با تلفن 09398544603 و یا 02155921148  جهت ثبت سریع سفارش تماس حاصل فرمائید .
  5. پک میوه ترحیم شامل چه چیزهایی می شود؟ معمولا پک مبوه ترحیم شامل یک یا چند میوه و یک آبمیوه و کیک و یا پک حلوا و خرما و میکادو می باشد .
  6. نحوه سفارش پک میوه ترحیم و خرید اقلام پذیرایی چگونه است؟  برای ثبت سفارش پک ترحیم در همان روز باید تلفنی ثبت کنید در غیر اینصورت علاوه بر سفارش تلفنی می توانید از طریق سایت نیز ثبت سفارش کنید .
  7. نحوه ارسال پک ترحیم چگونه است ؟ ارسال کلیه پک های ترحیم آماده بالای 100 عدد به بهشت زهرا و شهر تهران رایگان است . در مورد دیگر اقلام همچون پک خالی ترحیم ، کیک و یا آبمیوه و … در شهر تهران اسنپ و خارج از شهر تهران با تیپاکس انجام می شود .
  8. آیا پک ترحیم خالی هم برای فروش دارید ؟ بله شما می توانید پک خالی ترحیم که از جنس مقوایی است و به آن پک مقوایی ترحیم هم می گویند را به صورت جداگانه از راگاپک خریداری کنید .