سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پک میوه ترحیم راگاپک

پک میوه ترحیم

پک میوه ترحیم

پک میوه ترحیم (پک میوه ختم )

پک میوه ترحیم را این روزها میشه همه جا دید از مراسم ختم گرفته تا جلسه دفاعیه و دورهمی های خانوادگی . دیگه در مراسمات ختم ، خبری از سینی حلوا و خرما با قاشق چایی خوری نیست . همه چیز شده تک نفره از حلوا تک نفره و خرما تک نفره گرفته تا پک میوه ختم تک نفره و پک غذای بیرون بر و پک ترحیم و … .

اما قصه از اینجا شروع شد که با شیوع کرونا دیگه نمیشه افراد فامیل را تا صبح به خدمت گرفت تا برای مراسم ختم ، پک میوه یا پک ترحیم آماده کنند . داخل خرما گردو بگذارند و حلوا درست کنند . اصلا دیگه نمیشه زیر یک سقف از یک تعدادی بیشتر نشست و ترس از کرونا نداشت .

پک ترحیم هم شامل میوه است و هم شامل آبمیوه و کیک . اگر قصد دادن نهار را دارید بهترین گزینه ، همان پک میوه سه عددی است که به عنوان دسر می تواند در همان پک غذای بیرون بر قرار گیرد و در یک بسته بندی ارائه شود .

با شیوع کرونا به سختی میتوان کسی را قانع کرد سر مزار حاضر شود و یا اینکه آنجا چیزی بخورد .

دادن خیرات جهت اموات و خواندن فاتحه چی میشه ؟ مگه میشه برای عزیزانمان خیرات ندهیم ؟ مگه میشه مردم را دهان خشک بفرستیم خانه اشان ؟
پس چکار کنیم ?

چاره کار :

راگاپک با تهیه انواع پک پذیرایی ، پک میوه و پک ختم در محیطی کاملا بهداشتی و با رعایت پروتکل های بهداشتی ، کار را آسان کرده است و در مورد کیفیت میوه ها به شما تضمین می دهد .
دیگر جای نگرانی نیست پس با خیالی آسوده تهیه پک ترحیم ( پک ختم ) را به راگا پک بسپارید . راگاپک ، پک ترحیم انتخابی شما را در اسرع وقت و به صورت رایگان و با قیمتی بسیار مناسب برایتان فراهم می کند .

جهت سفارش پک ترحیم، کافیست

با شماره  09398544603 تماس بگیرید!

و یا کلمه پک را به سامانه پیامکی   50002030708080 ارسال کنید