سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تهیه پک پذیرایی ترحیم

تهیه پک پذیرایی ترحیم

تهیه پک ترحیم و پک میوه ترحیم و بطور کلی پذیرایی در مجالس ختم بسیار دشوار است و نیازمند یک برنامه ریزی صحیح و تعیین شرح وظایف است. دیگه نمیشه از کسی انتظار داشت که برای خرید میوه ترحیم چند نفر با یک وانت حدود 4 یا 5 صبح به میدان تره بار مراجعه کنند و بتوانند میوه را به قیمت تهیه و سپس در یک جایی ، میوه ها را شسته و خشک کنند و بسته بندی پک ختم را انجام دهند و یا اینکه برای سر خاک یا مسجد حلوا بپزند و خرما گردویی درست کنند و …

Read Less


جدای از بحث مالی ، مرگ عزیزان یک اتفاق غیر منتظره و غافلگیر کننده است که بسیاری از افراد در این حالت شوکه میشوند و مرتب می گویند که من دیروز داشتم باهاش حرف میزدم ، یک ساعت پیش به من گفت سرم درد می کنه ، گفت من رفتنی ام و … .

تهیه پک پذیرایی ختم و پک میوه ختم به خودی خود کار سختی نیست این شرایط بد روحی افراد است که اجازه نمی دهد بتوانند این کار را انجام  دهند و یا حتی مراسم را به خوبی مدیریت کنند . هنوز خبر مرگ را نتوانسته هضم کند که باید در کنار مراسم خاکسپاری و غم عزیزان از دست رفته خود به فکر پذیرایی از مهمانان باشد . باید به فکر خرید نان و پنیر صبحانه آنها باشد ، به فکر نهار و شام باشد و … .  تهیه پک پذیرایی ترحیم نیازمند به کارگیری چند نفر است که خرید میوه واقلام پذیرایی را انجام دهند و ضمن خوش سلیقگی توانایی تشخیص جنس خوب و بد را داشته باشند و … و مهمتر از همه دلسوز باشند .
شکل پذیرایی هم تغییر کرده است و پک پذیرایی به صورت تک نفره ارائه می شود و به طور کلی دیگر این روزها با فراگیری کرونا نه تنها در مراسمات ختم و عزا بلکه در هر مجلسی می توان پک تک نفره را دید . از پک همایش و پک سمینار گرفته تا پک دفاعیه و پک مهد کودک و … .  دیگه نمیشه در مجالس ختم و عزا ، حلوا و خرما داخل سینی تزئین کنیم و دور بگردانیم و یا یک قاشق چای خوری داخل سینی حلوا بگذاریم و تعارف کنیم .
سوگ از دست دادن عزیزان از طرفی و دغدغه پذیرایی آبرومندانه از مهمانانی که برای ابراز همدردی به مراسم ختم می‌آیند، از طرف دیگر، مشغولیت ذهنی فراوانی برای برگزارکنندگان ایجاد می‌کند. با توجه به محدودیت زمانی و شرایط روحی خاص برگزارکنندگان مراسم عزاداری، تهیه پک میوه ختم و سایر اقلام پذیرایی، وقت و انرژی زیادی می‌طلبد.

 

شاید در این شرایط که حوصله و رمقی برای صاحبان عزا نیست، سفارش پک میوه ختم آماده و پک ترحیم به همراه اقلام پذیرایی موجود در آن بهترین تصمیم باشد.
خرید میوه در ساعات اولیه صبح از تره‌بار، دستچین کردن و شستشوی آن‌ها، خرید آبمیوه، کیک، شیرینی، خرما، حلوا، حمل و نقل، بسته‌بندی پک میوه ترحیم و آماده‌سازی آن‌ها نیاز به برنامه‌ریزی دقیق، هزینه، زمان‌بندی و به کار گرفتن چندین نفر را دارد.

از طرفی در صورت سپردن تهیه پک پذیرایی ترحیم به دیگران، می‌بایست از کیفیت میوه‌ها و اقلام داخل پک میوه ختم اطمینان حاصل نمود. همچنین همه‌گیری ویروس کرونا باعث شده که بهداشت و شستشوی دقیق میوه‌ها و اقلام داخل پک ترحیم، دغدغ? مهمی برای خانواد? عزادار باشد.

با توجه به مشغولیت‌های فراوان، سفارش پک میوه ختم آماده و برون‌سپاری آن به یک مجموع? معتبر انتخاب هوشمندانه‌ای خواهد بود.

ویژگی‌ها و انواع پک پذیرایی ترحیم راگاپک

برای پذیرایی مراسم ترحیم دو نوع پک وجود دارد:

پک ترحیم زیپ‌کیپی مشکی  که عبارت‌های مربوط به ترحیم و خیر مقدم به مهمانان روی آن درج شده است. این پک‌ها قابلیت قراردادن 3 الی 6 آیتم پذیرایی را دارد. همچنین به دلیل داشتن دستگیره حمل آن توسط مهمانان راحت‌تر خواهد بود.
پک پذیرایی ترحیم مقوایی یا پک جعبه ای ترحیم که در طرح‌های گوناگون و جذاب طراحی شده است. اگر به دنبال یک پک پذیرایی لاکچری ترحیم و یک پذیرایی متفاوت هستید، پک ترحیم مقوایی بهترین گزینه خواهد بود. در طراحی این پک‌ها نهایت دقت صورت گرفته که برای مهمانان جذاب و چشم‌نواز باشد. امکان بستن روبان مشکی روی این پک‌ها وجود دارد که جلو? منحصر به‌ فردی به پذیرایی مراسم ترحیم شما می‌بخشد. جنس پک‌های مقوایی ختم از کرافت مقاوم بهداشتی و مخصوص مواد غذایی ساخته شده است. این پک‌ها قابلیت بازگشت به محیط زیست را دارد و در ایران تولید می‌شود. با انتخاب پک پذیرایی مقوایی، علاوه بر اینکه مراسم ترحیم را برای مهمانان به یادماندنی می‌کنید، به سبز ماندن زمین نیز کمک خواهید نمود. همچنین درصورت درخواست مشتری، امکان درج نام و تصویر متوفی به صورت لیبل بر روی پک‌ پذیرایی ترحیم وجود خواهد داشت.
خرید اینترنتی پک ترحیم راگاپک
امروزه خرید اینترنتی پک ترحیم در کنار سادگی آن ، بسیار سخت است چرا که متاسفانه افراد سودجو زیادی در این حوزه وارد شده  که به جز سود خود به هیچ چیز دیگری فکر نمی کنند . در راگاپک تلاشمان این است که بهترین پک ترحیم با بودجه شما را تهیه کنیم . در راگاپک از آبمیوه های برندی همچون فروتلند میهن ، سان استار ، سن ایچ یا تکدانه استفاده می شود و کیک ها هم از برندهای پچ پچ و شیبابا و شیرین عسل انتخاب می شود . راگاپک یک نماد شناخته شده در تهیه پک ترحیم و ختم است . راگاپک دارای مجوز نماد اعتماد الکترونیک است و در سایت ساماندهی سایت ها و فروشگاه های اینترنتی کشور ثبت شده است . راگاپک برای اطمینان خاطر شما عزیزان فقط 30 درصد از مبلغ کل سفارش را دریافت و مابقی را در زمان تحویل سفارش دریافت می کند .

برای خرید اینترنتی پک ترحیم با ضمانت کیفیت و تضمین بازگشت وجه کافیه با راگاپک تماس بگیرید .
تماس با راگاپک   09398544603     02155921148